Adacon Administratie en Consultancy
Adacon Administratie en Consultancy is een kantoor dat zich specifiek op het midden- en kleinbedrijf richt. Tot onze klantengroep behoren o.a. tankstations, horecabedrijven, kledingzaken, overige detaillisten en zzp-ers. Deze groep klanten wordt op een zeer flexibele wijze bediend vanuit een no-nonsense mentaliteit.
Het kantoor bestaat uit twee personen. Dhr. M. Koot in de buitendienst en mevr. L. Koot in de binnendienst. De consultant komt eenmaal per maand of per kwartaal bij u op de zaak of thuis. Wij hebben een eigen boekhoudpakket ontwikkeld dat wij bij u installeren en waarmee u als ondernemer zeer snel en eenvoudig de administratie kunt inbrengen. Tijdens het bezoek zal de consultant, nadat hij een aantal controles heeft gedaan, het statement van de maand of het kwartaal bij u uitdraaien en met u bespreken. Daarnaast wordt er ook tijd gemaakt voor overige vragen / adviezen.
Indien het voor u onmogelijk of niet gewenst is dat u zelf de boekhouding inbrengt, dan maken wij graag een afspraak met u over hoe u e.e.a. dan aan ons kunt aanleveren en hoe wij het dan moeten gaan inboeken.
Organisatie
Het Adacon Netwerk is opgebouwd uit samenwerkende zelfstandige ondernemers, die ieder voor eigen rekening en risico werken. Binnen deze samenwerking kunnen zij maximaal gebruik maken van de aanwezige expertise van de andere deelnemende netwerk participanten ten voordele van u als klant.
De weloverwogen kleinschaligheid van de participant garandeert een persoonlijke benadering. De communicatie is bijna vanzelfsprekend optimaal, omdat er één aanspreekpunt is. Een ondernemer spreekt met u en u spreekt met een ondernemer.
De participanten binnen het Adacon Netwerk zijn in algemene zin actief met hun specialisme in het MKB. Daarnaast hebben zij zich in gezamenlijkheid weten te specialiseren in de brandstoffenbranche en horeca. De contacten vinden in hoge mate door middel van bezoeken aan huis/kantoor plaats, aangevuld met communicatie langs de digitale snelweg. Uitgangspunt hierbij blijft de persoonlijke benadering en de kwaliteit van de dienstverlening.
Landelijke dienstverlening
Van meet af aan is de gedachte geweest om het kantoor centraal in Nederland te vestigen om van daaruit het gehele land te kunnen bedienen. Naast de centrale vestiging hebben alle ondernemers kantoor aan huis, zodat de bereikbaarheid van de ondernemer buitengewoon flexibel is. Tevens wordt door het gebruik van de digitale snelweg het dagelijkse contact nog verder verbeterd.